Trevlig valborg

...önskar jag er alla lite så här dagen efter :p Men det var fullt ös från morgon till kväll igår. Handlade till maten men åkte nog lite sent för lillis var som han var, trött och grinig!! Han somnade på väg hem iaf och sov en stund hemma med, jag fixade ihop en ananaspaj, hängde tvätt och plockade undan... Kusinen med flickvän och liten bebis kom på kaffe :) Så mysigt, kan knappt komma ihåg att mina barn varit så små, självklart passade jag på att hålla och snusa lite på den lilla godingen.. (tur man kan låna andras små ibland ;))
Kvällsbesöket kom och fixade grillmiddagen :) Det tackar vi för ;)
Åkte in till Skälby och tittade lite på elden och Hannes fick en ballong.
Men Fyy vad folk det var och det blev lite kyligt sen så vi åkte hem och gottade oss med kaffe, paj och glass :D
Idag är det jobb som gäller hela dagen lång.. Vad gjorde ni andra igår då? Söp? Hoppas ni är bakfulla Haha!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0