Allergi???


Ja, jag har ju allergi... Mot typ allt!!!!
Men nu verkar det som om min lille Hannes har fått det med :(
Har varit svullen under ögonen fram och tillbaka någon månad nu och idag blev det värre än någon gång innan, riktigt svullen under höger öga, han såg knnappt något stackaren.

Har pratat med sköterskan på vår VC och de gör inga pricktester där och hon sa att de gör nog inga på barnavd heller vid denna tidpunkt när allergin börjar så mkt..
Hon skulle prata med vår läkare och ringa tillbaka sen så får vi se vad som händer...

Tycker så synd om min lille prins, detta som är såå jobbigt och det önskar jag verkligen ingen!!!

Hoppas han vaknar snart så vi hinner äta lite innan vi ska hämta Isabelle, idag kommer hon ju hem min snutta <3


Ha en bra dag alla :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0