Sova???


Vad är det??? Så riktigt svintrött imorse när lillis gick upp, men tänkte att, imorgon kan jag ta sovmorgon... Ah jo tjena.. Jobbar ju hela helgen :/
Men men, what to do, what to do...

Igår åkte vi in till polisen och gjorde pass till Hannes, han vände på sig när hon skulle ta kort men hon lyckades fånga han på första försöket :) Han blev jätteglad när han såg sig själv på kortet i datorn sen :)
Sen blev det en runda till Modehuset och köpte en till vårjacka till Hannes och en ny mössa.
Efter det åkte vi till min famor och farfar och fick lite kaffe och fika.

Idag har jag och Hannes varit lediga och vi fick förmiddagsbesök av Carro :)
Efter lunch åkte vi in till sjukhuset och sålde en jacka som var för liten till Hannes och så hämtade jag ut medicin till min allergivaccination.
Handlade på Ica och sen åkte vi hem, lillis somnade i bilen och fortsatte sova hemma så jag lagade mat ifred och så kom älsk hem.

Tagit en kaffe med Linda ikväll sen bara tagit det lugnt med familjen och tittat på Lets Dance, pojkarna sover nu så jag är ensam uppe, skulle behöva sova med men är inte så trött... Jag som ska upp imorgon >_<

Ska lägga mig i soffan och kolla på bb och hoppas jag blir mer trött.

Kolla Östran imorgon förresten, har vi gjort rätt så kommer mitt stora hjärta med på bild på Grattis-sidan <3

Natt natt alla





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0