Härliga helg


Fått en hel del gjort i helgen :)
I lördags blev det att åka till Modehuset, köpte nya gympisar och "foppa" till Hannes och en keps till Isabelle, sen åkte vi till Maxi och handlade lite.
Blev grillning på kvällen och guuud så gott det är, älskar att vi går in i rätt årstid nu :D

Igår bakade vi muffins jag och barnen, först blev det med hallon och blåbär, de blev väl inte så jättebra :/
Hade bullformar så det bara rann över och blev inte snygga alls och när Hannes hade lagt i sina blåbär så fick han för sig att platta till kakorna lite med ;P

Fick sålt några byxor som var för små för Hannes med :)
Sen åkte vi och handlade mer ingredienser och fortsatte baka när vi kom hem, då blev det dumlemuffins och geishamuffins :)

Fina Carro kom på fika och fick sin present med då hon har fyllt år och sen kom Linda och Fillippa en snabbis.
Det blev grillning igår kväll med, går ju inte att få nog av det ;)

Nu sitter jag och lillis och kollar på bolibompa i väntan på att vi ska åka till dagis och jobb.
MÅSTE ringa kontoret sen med och kolla om jag får den semester jag önskat, sommarschemat till dagis ska ju vara inlämnat denna veckan med... Känner mig lite stressad över det faktiskt eftersom vi byter arbetsschema efter denna vecka med så blir ju lite att skriva om...

Ha en fin dag alla och hoppas det blir soligt idag med :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0