Dagen..

... Dagis för lillis var det idag, jag och Linda åkte in till Bauhaus och City Gross och tog en kaffe hos henne efter. Sen var det dags att hämta Hannes igen.. Vi tog mellis på baksidan, pizzabullar :) jag satt i solen och lillis badade i lilla poolen.
Sen var det dags att göra middag innan jag skulle till jobbet, blev pytt i panna med ägg och rödbetor.
Taggad och nervös inför imorgon men hoppas allt kommer gå bra, vad det handlar om är hemligt än så länge men om det blir som jag vill får ni veta vid ett senare tillfälle :)
Sitter på jobbet just nu och jobbar till sena kvällen, sen är jag ledig i tre dagar och sen jobbhelg.. Lite mer pengar denna helg iaf, även om det inte är många kronor att hurra för :/

Ha en fin kväll alla :) Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0