Hua, vilken morgon...

Fy, är såå förbannat trött efter sprutorna igår.... Skulle skrivit ett inlägg igår kväll men somnade på soffan :p Var ju och tog min allergivaccination igår och snälla Linda var med mig och underhöll Hannes... Han blir så rastlös och ska pilla på allt, man hinner tröttna efter de 30 minuter man ska sitta där och vänta. Efter det blev det en runda in till stan, hittade en ny pyjamas till Hannes och så fick han en "bebis", han ville köpa en tomte men de var slut så han köpte en bebis ist, kramade hårt och jag fick knappt ta den ifrån han när vi skulle betala... På väg hem somnade han i bilen men vaknade när vi skulle in, då var väl klockan runt 11.30, efter 14 somnade han sen igen.. Å jag me :p När älskling kom från jobbet och hade duschat så drog vi oss in till City Gross och handlade lite och sen hämtade vi hem mat från Ming Palace, gott :) Tog en dusch på kvällen och skulle fixa kaffe men det han jag inte innan jag somnade, vaknade på soffan strax innan 01.00 av att katten ville kela.. kände inte jag riktigt för så jag drog mig in i sängen.. Där det var upptaget av en liten kille som tog upp hela mammas sänghalva. Idag har han röjt duktigt, fattar inte vart han får all energi ifrån ?!?! Jag har då iaf ingen!! Riktigt trött idag me. Nu är frukosten nere och Hannes sitter i badet, hunnnit dammsuga halva huset med innan vi åt... Vet inte riktigt hur jag ska klara mig igenom denna dag men på något sätt ska det ju gå det med. Annars har vi inga planer för dagen, riktigt skönt... Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0