Sovmorgon :/

mm, å jag går upp innan kl 8 ???  Min blåsa och jag kommer inte överrens på mina sovmornar :(  Å självklart kan jag inte lägga mig och somna om när jag väl varit uppe...
Jaja, får väl vänta  till nästa helg och se om det går bättre då ;)

Igår var vi inne och köpte en ny dator till mig :D
Kommer bild sen :)
Sen drog vi över bron och tog lite fika hos pappsen och Anne och fortsatte sen till Ikea, ska dit idag  igen tror jag, såg en bokhylla/tv-möbel som förhoppningsvis får plats på vår vägg...Hittade den ju inte på deras hemsida igår när vi kom hem sen.. Hittade två ramar som jag ska pyssla på lite tyg på, ska bara hitta rätt tyg... Detta är till Isabelle och ni får se resultaten sen..

Måste kolla ut nya möbler till henne och mäta hennes rum så allt får plats, så att man vet vad man ska ha sen när det är dags att fixa där inne, ska leta dekoplast och fixa lite detaljer med också.

Nähä, är väl dags att fixa kaffet och ansiktet så man kommer någon stans idag :)
Ha en fin dag alla :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0