Stackars lillis


Uppe och med kaffet i högsta hugg...
Lillis sover än (peppar peppar), han kom in till oss vid 4.30 typ å helt kletig i ögonen så fick badda av det och sen tog det ett tag innan han kunde somna igen.
Jag ska ju va på sjukhuset vid 9, känns ju kul att ta med han dit, å efter jag har tagit mina sprutor måste jag ju vila 30 min... Hmm, hur ska detta gå, han som aldrig vill sitta still i vagnen...

Det löser sig nog det med.
Efter sjukan ska jag på efterkoll på Memira igen, men det brukar gå så snabbt så det blir nog inga problem.

Sen blir det hem direkt och äta lite lunch och han vill nog sova, då ska jag passa på att vika tvätt och tvätta och städa.

Målaren ringde igår och han ska höra av sig idag med så får vi se hur det blir där :)
Skriver om det sen..


Ha en bra dag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0