Söndagsfika


Ja, min sovmorgon idag var det ju... Blev väckt av att min far ringde.. Men det gjorde inget då de sa att de skulle köpa med sig fika och komma hem till oss :)
Så hoppade in i duschen och så käkade vi frukost innan de kom.
Sen när de åkte så passade vi på att ta oss till affären och handla lite och sen hem och börja med middagen.
Moussaka blev det idag och det blev en hel form över så den tror jag att jag tar med mig till jobbet imorgon och bjuder på..

Ett tag efter maten lyxade vi till det med marängswiss ;D

Kollade en film med, "Sammys äventyr", fin film om vänskap och kärlek.



Barnen sover och vi har plockat i ordning och fixat deras väskor för morgondagen.
Hannes har ju fotografering imorgon på dagis, ska bli kul, men han har ett blåmärke i pannan så han får nog låna lite smink av mig innan vi åker ;)

Nu ska vi kika lite film innan sängen kallar..
Natt natt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0