Soft söndag



Började denna söndag med sovmorgon, till 10.00 kunde jag sova iaf :)
Sen kaffe såklart och göra sig i ordning....
Tog en sväng till Maxi och handlade till middagen och kvällsfikat.
Idag blev det potatis, kalops, svart vinbärs gelé och ättiksgurka, blev jättegott och jag är fortfarande proppmätt.

Älskling har ställt in utemöblerna och jag har sköljt va dynorna...
Nu  är han igång och bakar kladdkaka ( ja, hans är bättre än min) :)
Jag har gjort lite geishafluff som ska på kakan sen, så det blir det till kvällsfika :)

Isabelle ska ta en dusch, är ju skola imorgon igen...
Hannes sover lite men får snart vakna så han kan sova hela natten sen.

Ikväll verkar det inte gå nåt bra på tv så det får nog bli en film, "Red riding hood" har jag som önskemål..
Nu får det bli lite plock här..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0