Jaha ja


Vilken dag....
Hannes och jag hade morgonmys som vanligt innan dagis.
Efter dagislämning åkte jag till Linda och sen stack vi vidare till Modehuset.
Gick igenom alla butiker och hittade ingenting!?!?!
Vad är det för fel på mig :P
Eller jo, hittade ett par byxor till Isabelle men hon måste ju prova så det får bli på lördag.

Vi gick in på Ikea och åt lite sen vidare till City Gross och Stadium..
Bytte ett linne på Stadium och hittade en mysig fleecekofta som jag fick med hem :)

Tog lite kaffe hemma hos Linda innan jag hämtade Isabelle i skolan och sen vidare till dagis och hämtade lilleman.
Hemma fick de lite smörgås till mellis och sen började jag med middagen, idag blev det kycklinggryta med bulgur/makaroner.

Bejb tog en runda i bilen med Hannes, han var så trött och tjurig men somnade tillslut och sover förhoppningsvis till imorgon..
Jag och Isabelle plockade i ordning efter maten och sen gjorde vi en äppelpaj..
Under tiden den stod i ugnen hann vi göra hennes läxa och duscha henne.

Sen åt vi lite paj till barnprogram i soffan och myste..
Hon fick lägga sig lite tidigare idag än hon brukar för hon är så trött på morgonen, får se hur hon är imorgon, om man ska fortsätta med nya tiden..

Nu är det lite tv innan man däckar i sängen, jobb imorgon...

Sov gott alla :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0