Första gången avklarad


Idag hade jag tid på lung-allergi mottagningen på sjukhuset.
Nojig eftersom jag hatar sprutor men nu har jag gett mig in på det och jag ska slutföra det!!!
Var iofs så små nålar så det var inte så jobbigt som jag trodde.
Så nu blir det 3 sprutor i veckan i 15 veckor... (14 kvar) till att börja med..

När jag kom hem blev det kaffe och en andra frukost :P
Diskmaskinen är igång och jag ska svabba det jag inte hann igår.
Såg också att soffan behöver en dos rengöring efter kakmonstret Hannes :P

I eftermiddag blir det en sväng till tandläkaren, vet inte vad de ska göra... USCH!!!

Och ikväll är det föräldramöte på Hannes dagis så farmor Lena kommer och är lite barnvakt då :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0