Dagen med stort D, idag är det dags...


... Usch, jag är såå nervös, kan inte sitta still, plockar smutstvätt, tvättar, plockar ur diskmaskinen... Allt möjligt...
Isabelle är i skolan och Hannes på dagis... Ett par timmar till vi ska åka inåt stan, ska äta lunch innan med eftersom jag kommer få en lugnande tablett som inte ska tas på fastande mage... Hunnit duscha och ska hämta ett paket på väg in med...

De säger att jag ska kunna se så bra redan imorgon att jag ska kunna köra bil så det hoppas jag, men har garderat mig med syster som kör på mig om det inte skulle gå :) Tack Sanna :)

Bejbi har tagit ledigt hela dagen så han kan köra mig in och hem... Nu är han ute och grejar lite, sen efter ska han hämta barnen så jag kan lägga mig och vila, underbara älskling <3
Fast tror inte han får följa med in, då blir jag bara  mer nojig ;)

Har längtat efter detta så många år, kommer bli ett nytt liv, ett liv i lyx enligt mig :D
Att kunna se utan hjälpmedel, det kan inte bli annat än bra...

Kommer ju då till en annan fråga.. Hur kommer det sig att Landstinget står för hörapparater till de som har nedsatt hörsel men inte glasögon eller linser för de som har synnedsättning???
Väldigt orättvist om ni frågar mig!!! Synundersökningar, glasögon, linser, linsvätska kostar ju en mindre förmögenhet idag...

Blir nog köpepizza till middag idag :) För att fira lite såklart ;)

Önska mig lycka till, det kan jag behöva ;)





Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till! Det kommer gå galant :)

2011-09-06 @ 11:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0