Trööött!!! Sjuk???

Usch, jag mår inget bra alls, det började igår vid lunchtid och det sitter i än :( Fast igår var det värre, då var jag helt matt, yr, huvudvärk och illamående... Tänkte först om det var det för att de höjde dosen på allergisprutorna men sen på kvällen fick jag ont i halsen med. Idag har jag ännu mer ont i halsen och är jättetrött :( Inget på schemat idag iaf, har tvättat och gör fortfarande, Isabelle skulle följa med en kompis hem så ska hämta henne sen och Fredde hämtar Hannes på dagis. Måste handla lite när jag hämtar Isabelle med. Med huset går det framåt iaf, tror 3 rum är klara nu och målaren tror det blir klart imorgon :) Såå skönt att kunna få upp alla saker och leva normalt igen. Så i helgen blir det nog en runda till Ikea. Igår var det utvecklingssamtal med Isabelle i skolan, man kan ju inte annat än att bli stolt när de säger att hon är duktig och lyssnar och jobbar bra <3 Mammas älskling <3 Hmm, ska man hitta på nu då? köket är upptaget så kan inte förbereda middagen... får väl kolla om tvättmaskinen är klar ;) Hoppas ni har en bättre dag än vad jag har.. Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0