Måndag

Yes, måndag igen och idag kommer mammas hjärta hem <3 Saknar henne massor!!! Håller på att städa för fullt, plockar våra saker från hennes rum och in i gästrummet, putsar fönster, dammsuger och moppar... Ååhh, vet inte vart man ska ställa allt... Målaren skulle ju kommit tillbaka idag men han var sjuk, hoppas han mår bättre imorgon och kan komma så det blir klart här hemma nån gång.. Var en sväng hos Linda och hjälpte henne färga håret, mötte en polisbil när vi körde från affären och sen stod de hemma vid macken när jag körde hem. Ringde fredde och sa att han får hämta Isabelle i skolan. Känner inte för att bli stannad nu för jag glömde visst plånboken på jobbet igår märkte jag när jag skulle in och köpa hostmedicin till Hannes. Tur man ska jobba imorgon igen :P Sen är jag ledig i 8 dagar :D Just nu längtar jag massor till söndag, då ska jag till min fina frisör Sofie och fixa skatboet på huvudet :P Nä, nu måste jag fortsätta få lite i ordning här innan jag ska hämta lillis på dagis... Måste komma på någon middag med... Vad ska man ha?? Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0