Idag blir en bra dag :)

.. Det känner jag på mig... Vaknade först vid 6.30 av att jag hörde lilis, kollade ut i hallen och bort till hans rum, lampan var tänd och jag hörde att han satt och lekte.. Vid 7 kom han in till oss så då var det bara att masa sig upp... Fick ett ryck och började skrubba av skåp och lådfronter i köket och Hannes fick en egen svamp och hjälpte till han med ;) Nu har vi ätit frukost alla tre (bejbi har sovmorgon idag), och Hannes sitter i badet... Jag sitter här inne i badrummet och har koll på han och kikar runt lite på datorn ;) (nu var det färdigbadat) Jag ska hoppa in en snabbis i duschen me sen åker vi till Lattjolandet med barnen, vi åker med Linda och hennes barn :) Nu ska jag sätta fart, puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0