Onsdag

Sådär, då är vi hemma igen.. Vid 9 åkte vi in till sjukan så jag fick mina sprutor, sen åkte vi och mötte upp min farmor vid Skälby och kikade lite där. Vi hade gammalt bröd som änderna fick och så kom de stora gässen, de är inte Såå trevliga tycker jag.. När vi tittat på djuren och klappat gätterna så lekte vi lite och sen åkte vi hem till farfar och barnen fick plättar, Hannes ville dock inte äta så då åt jag upp hans mat ;) Isabelle spelade lite spel med farfar och Hannes plockade saker med farmor.. Sen blev Hannes tjurig och varm så han fick Alvedon och vi åkte hem.. Nu sover han och Isabelle kikar efter ödlor på nätet, hon ska köpa en har hon fått för sig.. Nedan kommer bilden jag tog på barnen igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0