Fullt ös...

Hua, det är fullt upp hela tiden... I måndags var det dags för gaddning då... Supernöjd är jag :D Bild kommer när den är fin igen... Snälla Linda var med mig och höll mig sällskap sen gick vi runt på stan och letade julklappar. Nästan alla klappar klara nu, så skönt, bara ett fåtal kvar å dem kommer vi väl springa och leta efter de sista dagarna som alla andra :P Men bara man vet vad man ska ha och vet vart de finns så blir det nog ingen jättepanik. Igår var det jobb igen och idag var det dags för allergivaccination, efter det blev det en sväng på Ikea och Modehuset, hittade mig ett par nya stövlar som tur var då dragkedjan på min ena stövel har varit trasig ett par dagar, behövligt men inget kul för plånkan... Nu är det fattigstuga här :P Imorgon ska jag hjälpa min vän Linda att flytta, de flyttar närmre oss så barnen kommer väl springa här och där om vartannat ;) På fredag är jag och barnen lediga, då ska vi nog passa på att baka lite tror jag och på lördag ska vi på kalas hos min farmor och farfar då de har fyllt år :) Söndag blir det nog lugnt här hemma, inga planer och det är skönt det med. Vi käkade pannkakor idag och nu sitter ungarna här i badet, när de har lagt sig blir det plock och städ här hemma, måste svabba golven ikväll... Ha det fint :) Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0