Bloggtorka? Svar JA....

Usch, inte haft ork eller lust att skriva på ett tag... Jobbade i måndags sen har jag varit hemma med en febrig Hannes hela veckan. Igår var han feberfri så nu är han på dagis, hans favoritfröken målade och pysslade med två andra barn så han hakade på dem direkt, en snabbpuss hann jag få innan han skulle sätta igång ;) Nu blir det frukost för mig tror jag och fixa håret sen blir det inåt stan och leta julklappar, får passa på nu eftersom jag jobbar hela helgen.. Julgardinerna och ljusstakarna är uppe i kök, vardagsrum och vårt sovrum, måste hitta några fina gardiner till barnen med... Ikväll får det bli paketinslagning och glögg (om lilleman har somnat då vill säga)... Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0