Städning, ont i kroppen och finbesök


Hann inte all städning igår som jag ville så ska fortsätta idag....
Ska putsa fönsterna inne men ute får vänta, har knappt nåt medel kvar men förhoppningsvis kommer bejbi hem med det sen så får ta det i eftermiddag/kväll..
En hel hög med tvätt som ska vikas och läggas in med...

Ont i kroppen som faen, vår säng är död...
Så tråkigt när man har en massa annat som känns mer prioriterande.
Ska ju göra klart väggen och tapetsera nya sovrummet och vardagsrummet.
Sen nya möbler till vardagsrum och garderober i sovrummet.
Känns som att man vill bli klar med det först.

I eftermiddag/kväll får vi besök av Lizette med familj :)
Blir kaffe och äppelpaj hade jag tänkt, kommer bli mysigt.
Har ett par kassar med kläder som är för små för Isabelle som de ska få kika på om de vill ha till lilla C.
Tycker inte om att "slänga" kläder, visst man kan lämna de till klädinsamling men finns de några nära som kan få användning för det så blir jag glad :)

Jag ska väl ta ett ryck snart och gå igenom mina kläder med.
De kommer hamna i klädinsamling iaf...

Nu ska jag börja greja här hemma, sätta igång diskmaskinen och vika tvätt..
Ta mina allergimediciner med så inte ögonen svullnar upp som tennisbollar ;P


Puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0