Slappesöndag


Lugn dag idag... Eller så lugn den kan bli med huliganungar hemma ;)
Sovmorgon idag men blev väckt av tre personer, två på sms och en som ringde...
Efter jag gått upp och vi grejat med frukost och annat så stack bejbi till båten igen..
(Tyvärr tror jag han har blivit grundlurad på det köpet av sin såkallade vän???)

Jag och ungarna grejade lite inne och sen var vi ute och lekte i studsmattan.
Hannes sov en stund och sen gjorde vi middag.
Det var segt och tråkigt sen så vi åkte in till Emelie och barnen och lekte med dom och drack kaffe :)

Nu har barnen lagt sig och snart börjar bb, ska ta lite mango och kesella vanilj till det hade jag tänkt mig, så börjar bli dags att fixa det nu..
Imorgon är det jobb som gäller :)

Puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0