Skulle kunna somna ståendes


Helt slut efter denna dag!!!
Fick iofs sovmorgon till 8.25, Yeyy :)
Jag och Hannes grejade en massa här hemma med att vika tvätt, tvätta, hänga upp tvätt, plocka in i och köra och plocka ur diskmaskinen och plocka undan en massa saker...
Sen sov han en stund och vaknade strax innan vi skulle in till stan och hämta Isabelle i skolan.
Efter det åkte vi en sväng till Emelie och kidzen...
Barnen lekte och vi drack lite kaffe...
Bejbi fick hämta Hannes efter jobbet sen stack vi andra till Modehuset.
Köpte en klänning till Isabelle till skolavslutningen och kikade lite på skor och kofta men hittade inget speciellt nu.
Jag unnade mig strumpor :P

Ikväll vet jag inte vad ungarna håller på med, den ena efter den andra ska gnälla och greja med något.
Har ett par gardiner kvar att stryka så jag får väl ta tag i det innan jag däckar :P

Sov gott alla :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0