Ny vecka


Glömde ju kameran :(  Men Skälby blev det, mötte upp Linda och hennes familj där och barnen lekte för fullt...
Eftermiddagen i söndags spenderades hemma med bus och matlagning.
Fredde är på jobbet och Isabelle i skolan, nu är det en hel vecka igen till hon kommer hem min busa :(
Hannes sover förmiddag nu så jag ska passa på att svabba golven och sätta igång tvättmaskinen..
Det var ju inte lätt att dammsuga kan jag säga när lilla herren bara sitter och sliter ur sladden ur väggen :P
Mammas buspojke... Men tillslut fick jag dammsuga klart ;)

Lite senare efter lunch ska vi nog ut och putsa fönsterna ute... Kan behövas.
Annars blir det en lugn dag idag...


Puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0