Måndag igen då... Känns inte som det efter...

Måndag igen då... Känns inte som det eftersom jag jobbade igår och idag.. I lördags var vi ju hos mamsen, jättetrevligt med god fika och mat. Det med att Hannes skulle sova i bilen blev inte riktigt som vi tänkt oss, han sov kanske 30 min på hela dagen (!) , men somnade på väg hem iaf och sov till 8.30 igår :) Isabelle sov när jag åkte till jobbet idag (8.30) så hon var riktigt trött hon med. Skolan har ju stängt idag så hon är hemma och busar med killarna. Jag ska fortsätta jobba nu sen ska jag hem och krama om min älskling innan han åker <3


Kommentarer
Postat av: ANNE

tråkigt med måndag igen :(

2011-05-16 @ 12:53:15
URL: http://favs.se/mode

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0