Lever :)


Överlevde mina dagar och nätter själv hemma med kidzen ;)
Bejbi kom hem välbehållen i torsdagskväll och jag var på jobbet igår..
Idag har det varit fullt upp.
Först stack bejbi till Borgholm och fixade med båten, han ska väl dit imorgon med så den blir klar nångång..
Jag tog ungarna till Hansa City, Modehuset och vi handlade en present till Isabelles kompis som vi sen åkte till och släppte av busan där för kalas..
Under tiden hon var på kalas så åkte jag och lillis bort till Emelie och barnen, drack kaffe och tog en promenad till affären och var en stund på lekplatsen.
Efter kalaset körde vi en runda i stan och hamnade sen på donken, kändes onödigt att åka hem bara för en stund.
Bejbi kom och åt med oss och sen åkte vi till syster, de lånade en av våra bilar och sen åkte vi över till Öland och hjälpte pappa att flytta.. eller bära... eller fredde och jonny iaf, jag och syrran tog hand om ungarna.
Fast Isabelle hjälpte till att bära en massa och var så duktig så :)

Nu sover kidzen och jag ska hälla upp ett glas vin till mig och titta på film med min älskade <3

Puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0