Kärring!!!!


En del gamla kärringar borde faan inte va ute på vägarna och köra bil!!!!
Kör på motorvägen, på väg hem, ligger en bil precis bakom hela tiden.
Finns massa tillfällen att köra om mig men inte det inte... SKA bara ligga så nära hela tiden..
Kommer ifatt en bil som kör "för sakta" där det är enfiligt och saktar då själv ner. OFC!
Kärringen bakom håller nästan på att köra in i mig... Why???
Hon sitter och kollar backspegeln och fixar håret???
Det är INTE ok!!!!

Annars på förmiddagen har Emelie med barn varit här och fikat och när de skulle hem drog jag och lillis en sväng till Modehuset, mötte up syster och lillkusinen som kom med :)
Blev ju mest handlat till Hannes, som vanligt ;)
Isabelle vågar jag inte handla till längre utan att hon är med knappt, hon är så bestämd med vad hon ska ha och inte.
Handlade nytt smink till mig, mineralpuder som jag ska prova, ansiktsrengöring och strumpor.
(Hatar att köpa strumpor)

Lägger ut en bild på Hannes kläder sen.
Nu sover fisen, somnade i bilen och somnade gott om i sängen när vi kom hem så jag ska förbereda lite käk till senare...


Puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0