Fredag den 13 :O


Såå, mamma och fisen har ätit gröt, busat och duschat :)
Nu sover lillis igen och mamman ska göra lite nytta för sen kommer Carro :)
Pappan blir borta mest hela dagen, först jobb och sen greja med båten ikväll så vi får roa oss själva här hemma.
Blir nog utelek sen och någon promenad.

Imorgon åker vi upp till min mamma över dagen och firar hennes födelsedag :)
Söndag blir det jobb för min del och sen hämta hem min underbara skatt på kvällen.
Fritids är stängt på måndag så då får hon umgås och busa med Fredde och lillebror..

Nästa vecka ja, blir ingen hit men ska nog gå bra.
Jag jobbar till kvällen på måndag och när jag kommer hem sticker bejbi till Stockholm fram till torsdag kväll.
Sen jobbar jag fredag..
Blir en liten försmak på hur det kommer bli i höst när lilleman börjar dagis.


Puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0