Våren?? Vart är du??


Jaha, idag vaknade man till snö!!! Så förbannat roligt då... NOT!!!
Skiter i promenaden till affären och skickar en inköpslista till bejbi ist ;)
Var tog våren vägen? Den var ju på G... Eller??
Men som sagt, man blir ju inte förvånad, var ju snö när Isabelle föddes...

Fick en förbannad huvudvärk igårkväll så det blev tidigt i säng men tyvärr så finns huvudvärken kvar än...
Inte lite heller :(

Jaa, idag ska bejbi hämta fotona från Hannes 1års fotografering, såå spännande, mammas fina pojk <3

Måste ge fina Sara en rad me :) Känns så kul att hitta tillbaka till dig, var så kul att du hälsade på igår.
Har ju inte setts på så många år men allt var som vanligt, som innan, hur kul som helst. En riktig vän <3

Blir en innedag för oss idag, Hannes sover förmiddag nu och jag ska ta min ögonsalva igen om 10 minuter...
Sen ett par mackor tror jag..

Jobbar hela helgen... Inte en enda sovmorgon denna veckan.
Jag jobbade måndag och bejbi tog Hannes, bejbi har jobbat resten av veckan och jag tagit Hannes och så jobbar jag helgen då...
Lääängtar till nästa helg då vi kan ge varandra en sovmorgon var.
Å så längtar jag till måndag såklart, då kommer prinsessan hem igen <3

NÄ, nu ska jag skicka en lista till bejbi..


Puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0