Morsning korsning...


Nu sover lillfisen sin förmiddagsvila och jag har precis kladdat salva i ögonen..
Ser knappt vad jag skriver :P
Var hos sköterskan igår och pratade med henne om ögonen, de åsg inte så farliga ut när jag var där men hon skrev ut en kur iaf som jag ska ta var tredje timme i 5 dagar och 2 symtomfria dagar.. Blää
Hoppas det blir bättre iaf, blir det inte det så berodde det troligtvis på min starka allergi och då skulle jag prata med min läkare om vad vi kan göra åt det.
Om det nu går att göra så mkt mer???
Tar ju spruta 1-2 ggr om året, tabletter, ögondroppar och nässpray :(
Så jäkla trött på allergi nu, man kan ju faan inte leva ett normalt liv.. BUHU!!!

Nog om negativitet nu... Ska börja plocka i ordning lite, plocka ur diskmaskinen och ev svabba golven om jag hinner innan Hannes vaknar.
För om ett par timmar kommer fina Sara och hälsar på oss :D Yeey...

Funderar på vad man ska ha att äta till middag idag.. Hmm???
Jaja, får se vad det blir...

Filmade Hannes häromdagen när vi åt middag.
Hade musik på me så han satt och käkade och dansade samtidigt.. Ska se om jag hinner lägga in filmen sen :)


Puss puss



Kommentarer
Postat av: sara

Det va så kul att hälsa på idag!! Det va verkligen inte igår vi träffades!! Måste bli fler gånger :)

Så söt han är Hannes :) Gulleplutt!!



Tack så jätte mycket för fikat :)



Kram

2011-03-17 @ 14:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0