I looove Shopping!!!



Ahh, helt slut :P
Tar väl dagen från början då...
Hannes förmiddagslur var ganska lång, inte vanligt här hemma..
Sen åkte jag och Hannes till Linda och Filippa på kaffe och lek.
De lekte lite men Hannes var lite mer mammig än vad han brukar va.. När vi skulle hem kändes han varm så Fredde tempade han när vi kom hem.
Fredde hade varit på jobbet och bytt däck på min bil och grejat med båten här hemma och hann klart allt till vi kom.
Lillfisen hade feber så det förklarar ju hans beteende.
Lagade lite mat och åt och Hannes kladdade ner sig så han fick ett bad efter.

Efter middagen stack jag in till Hansa City och Modehuset, mötte upp Richard för lite shopping :)
Tänkte handla till mig själv för en gångs skull ;)
Blev ett par saker till mig men kunde inte hålla mig borta från barnavdelningen :P
Hittade en söt tunika till Isabelle och tröjor och byxor till Hannes.
Var också inne på Name It och hämtade Hannes fina pris, den kommer han bli glad för.
Ska fixa bilder men de kommer nog upp imorgon.

Börjar känna mig småhungrig så ska fixa nåt att äta..



Puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0