Havregrynsgröt :D


Ja äntligen äter lillfisen havregrynsgröt :)
Då slipper vi de dyra förpackningarna i affären...
Vet inte om det är så jättemycket skillnad men några kronor mer ger vi nog för den mjölkfria gröten och den går ju åt snabbt med.

Och så detta med att vrida fram klockan inatt då..
Vet inte vad det är för påhitt?? Det är ju bara vi i Sverige som har det så...
Vad är det för fel med att gå efter samma tid hela tiden?? Alla andra gör det ju...

Jaja, Hannes sov sina timmar som han brukar iaf och det är ju skönt :)

Idag blir det nog en vända till Öland och hälsa på Freddes farföräldrar som kommit hem efter några månader i Spanien, jag är inte avundsjuk, inte alls :P

Nu ska jag fixa lite kaffe till mig och frukost till mig och Isabelle. Ha en skön söndag alla :)


Puss puss



Kommentarer
Postat av: Suss

Ja det är ett dumt påhitt det här med klockan. Dock finns det faktiskt fler än vi i Sverige som gör det. När vi var i NY för 4 år sen ställde de om klockan samma dag som vi skulle åka hem. Vi visste inget och resultatet blev att vi missade flyget...

2011-03-27 @ 15:10:19
URL: http://tusslingpysslar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0