......


Fy faan!!!! Hur kan en människa få en att känna sig så värdelös???
Känner mig som en skit under din sko som du trampar på om och om och om igen!!!
Det enda du gör är att gnälla och klaga och nedvärdera mig/oss.
Du är ingen jävla gud som du tror, du har inte alltid rätt, du gör inte alltid rätt...
DU måste kunna inse att du med kan göra fel och misstag.
Att göra fel är mänskligt.
Att kunna erkänna när man gör fel är ännu mer mänskligt!!!
Du tror inte jag/vi kan re oss själva, du tror inte att vi kan få ordning på vårt liv själva.
Men där har du såå fel.
Vi har nog mer ordning på vårt liv än vad du har på ditt.
Du lever i det förflutna helt utan mening.
Man kan inte göra gjort ogjort, man kan inte ändra det som redan hänt.
Det enda man kan göra är att leva i nuet och drömma om framtiden.
Lev för vad du har nu istället... Innan du tappar det också!!!
Du lever i ditt förflutna men du är rädd för vad andra ska få veta om det.
Hur går den kombinationen ihop???
Du berättar din version men vi får inte säga vad vi tycker, är det rättvist undrar jag???

Men du ska inte trampa på mig mer!!!
Här hemma gäller våra regler och duger inte dom så vet du vart dörren finns!
Då behöver du inte komma hit.
Här välkomnar vi bra beteende och diskutioner i normal samtalston!!!

Vet du vad jag tror??
Jag tror du känner dig maktlös nu när jag har ett eget liv att styra över.
Jag har en egen familj, ett eget hus och gör precis vad jag vill och känner för.

Vet du vad jag känner??
Nej, det vet du inte för du kan inte lyssna på nån annan än dig själv.
Du får mig att känna mig värdelös, som en skit, som nåt du aldrig brytt dig om.
Men detta har jag fått nog av.
Jag vet vilka som bryr sig på riktigt och ställer upp för mig.
Jag vet vilka som älskar mig och det är dem som räknas till min familj.

Nu ska jag och min son som jag älskar åka och hämta min dotter som jag älskar.
Sen ska vi hem och laga middag till min man som jag älskar.
Fan vad jag älskar MIN familj!!!!



Kommentarer
Postat av: Sofie Eg.

Hej Linette,

hua detta lät inte roligt alls.

vem är det som får dig att må så dåligt??



kramar!!

2011-03-28 @ 14:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0