1års fotografering och läkarbesök


Vaken och kaffet i handen :) Godmorgon på er....
Vi håller på att fixa till oss lite nu innan vi ska till stan på 1årsfotografering med Hannes :)
Kommer bli superkul..
Får se om jag kan ta nån bild där annar får ni bilder på bilderna sen ;)
Kommer bli hos samma fotograf som tog 1års korten på Isabelle.
Tycker fotografen var jättebra och är jättenöjd med bilderna, så hoppas det blir lika bra igen.

Sen har vi då läkartid för lilleman me, ska kolla ev. allergi mot, mjölk, laktos och lite annat..
Jag hoppas ju verkligen inte han har nåt av det men det skulle förklara varför han är som han är...
Spyr, bajsar löst, sover mest på magen och är allmänt gnällig..
Men om det nu skulle va nåt så hoppas jag på mjölk... (får man säga så??)
Det brukar i det flesta fall växa bort i 3 års åldern...
Jaja, det ger sig...

Hoppas vi får svar på en bil idag me. Hoppas hoppas hoppas....
Fredde börjar ju jobba nästa vecka så nu börjar vi bli lite smått desperata efter en till bil ;)

Nähä, nu ska jag sätta lite fart här...


Puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0