Varma sommardag


Åskan och regnet har vi inte märkt nåt av, skicka stumpan till skolan med gummistövlar på och regnkläder i väskan.
Det blev ju hur varmt som helst idag, jag tog mina tygskor till stan idag och mina  fötter höll på att koka sönder kan jag lova!!!
Hittade det jag skulle på stan iaf, sandaler till Hannes, blomma till Lizette som vi har hälsat på ikväll och present till Linda till på lördag :)
Var en snabbis på kaffe hos Emelie och sen hem...
När bejbi kom hem blev det pannkakor och sen åkte vi på fika hos Lizette.
Bejbi har handlat lite skivor tilll vår kommande vägg, så vi kommer lite längre nu iaf ;)

Ungarna sover nu (å bejbi i soffan ;)) och jag tar mig ett glas vin å slappar lite, blir nog lite plock i köket men inget stort.. Imorgon är vi alla lediga, så skönt det ska bli, handla lite imorgon är väl den stora planen ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0