Seeeg


seeg seeg sega dag....
Här har inte hänt mkt idag... tvättat två maskiner och hängt upp med...
Annars har jag och lillis bara slappat och tagit det lugnt :)

Jo, har pratat med allergikliniken på sjukhuset idag med och de förklarade lite hur allt skulle gå till sen.
De ville ha en remiss från min läkare så dit har jag också ringt och grejat.
Så förhoppningsvis kommer det snart en kallelse och då ska jag göra nya pricktest och så tar vi det därifrån :)

Jag som hatar sprutor... :/ Men funkar det så är det definitivt värt det!!!

Nu sover lillis igen och jag sitter och väntar på att bejbi ska komma från jobbet.
Måste åka och handla lite och sen är jag såå sugen på kinamat så det följer nog hem det med ;)


Puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0