Lata söndag???


Hmm, nä inte riktigt... Fick sova till 7.30 iaf sen fick jag snällt gå upp med lilleman då jag övergav min sovmorgon igår för att åka till frisören ;)
Men om jag är nöjd?? Ojaa, min Sofie, hon kan hon :D Tack babe <3
Lovade ju en bild på resultatet men det får vänta tills senare eller imorgon...
Har inte hunnit göra mig i ordning för jag har snart städat hela huset... Bara dammsugning och svabbning kvar i sovrummen och badrummet och tvättmaskinen jobbar för högtryck idag..

Men det är så skönt när allt är klart sen, vi har ju halva dagen kvar nu att hitta på massa mys.
Ska iofs duscha Isabelle som ska till sin pappa sen, vi sa att vi kör byten på söndagar nu så slipper vi greja massa med fritids eftersom vi inte ska ha nåt fritids till henne i sommar utan här hemma får hon vara helt ledig då en av oss alltid är hemma :)

Köpte en kanongrej på salongen igår med som jag visar sen ;)

Nu vaknar fisen, cs sen... Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0