Inte imonerad


Godmorgon alla :)
Har ju testat detta sminket nu några dagar...



id bare minerals...
Och jag kan inte säga att jag är imponerad, trodde det skulle va mkt bättre..
Visst, man känner sig inte så sminkad och det är ju skönt nu på sommaren men jag tycker inte att det täcker så bra som alla säger att det ska göra :( Lite besviken faktiskt.

Annars då.. Jo, igår var vi och handlade lite sen när vi kom hem kom Isabelles kompis och de badade i babypoolen, galna barn ;)
Hannes plaskade först bara med händerna men sen hoppade han i med.
Han doppade sig ju inte, bara gick omkring där i och kastade bollar.

Fredde fortsatte med "nya" väggen så nu är den isolerad och täckt :)
Ska på med gipsskivor sen och tapeter och nya lister tror jag med innan vi kan flytta in dit.
Grillning blev det på  kvällen och gud så gott det var!!!

Idag är alla lediga utom jag, jag jobbar och har en bredvidgång idag med inför semestern.
(Inte min semester dock :( )
Det ska nog gå bra det med.

Men ni får ha en bra dag alla, nu ska jag fixa min frulle som ska med till jobbet..

Puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0