Hemma..


.. från jobbet. Struntade i att sola :( Mina ögon mår inte bra efter en dag på jobbet :/
Handlade lite till min glasscheesecake jag ska göra (imorgon) och till drinkarna...
Skulle göra vad som helst för ett glas vin nu känns det som men jag får snällt vänta då jag har jour :/

Jag orkar verkligen ingenting ikväll så det får bli en stressig morgon imorgon ist...
Baka, duscha och städa...
Sen ska vi möta upp min far och alla andra vid Skälby och sen till dom :)
På kvällen blir det hem till min morbror och grilla med dom och kusiner och mamma+man :)
Känns som att det kommer bli en lång och stressig men väldigt trevlig dag imorgon.
Bara min prinsessa som fattas <3
Men hon kommer hem på söndag :)

Nu ska jag snällt tvätta av mig sminket och lägga mig i sängen och kolla tv om det finns nåt vettigt där.

Puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0