Tjuvar på min mark!!!!


Shit vilken chock jag fick idag...
Stod i badrummet och sminkade mig när jag fick ett meddelande av en vän att jag skulle ringa.
Ringde upp och gick in i köket för att fylla på kaffekoppen, tittar ut genom fönstret och vad får jag se???
Det sitter en person och plockar från mina krusbärsbuskar!?!?!?! WTF???
Hannes börjar vakna till och jag ser personen gå iväg med en hel bunke fylld... Whats up with that????
Hade inte Hannes vaknat då och jag inte hade blivit så chockad hade personen i fråga fått höra ett och annat!!!

Så ikväll har jag plockat en stor bunke med krusbär som ska rensas och frysas :)
Om ett par dagar finns nog lika mkt till, det jävliga är bara att det är så taggigt :P
Men det skiter jag i, ska nån plocka mina krusbär är det JAG och ingen annan!!!
(Om jag inte sagt att de får då ;) )

Annars idag har vi handlat och fikat hos Linda :)

Imorgon tror jag det blir marknad om vädret tillåter... Nu blir det tv..

Hej hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0