jahopp...


Idag har varit en seg dag, vi gick upp vid 7 jag och Hannes och han fick frukost.
Sen plockade vi i ordning lite på hans rum och så lekte vi med bilar och flygplan :)
Vid 9.30 var han trött och somnade i mitt knä så la in han i sängen, under tiden han sov har man passat på att tvätta, fixat i köket och ringt samtal... I nästan tre timmar sov fisen, kom upp halv ett!!!
Vid 14 gick han och la sig och sov igen och jag fortsätter med mitt tvättande...
Vet inte varför han är så trött, ett bad fick han efter lunchen me, bada tycker han om :)

Jag sitter och funderar på vilka färger man ska ha på tapeter här hemma...
Vilka olika färgskalor rummen ska gå i???
Det är tre sovrum och vardagsrummet som först och främst ska göras i ordning, ev. blir det att måla taken med och slipa golven...
Sen ska man hitta de möbler man vill ha och kommer trivas med under en lång tid...
Det är mkt nu men det är kul :)
Det jobbiga är bara att bestämma sig :P Finns ju så mkt fint ;)

Igår och idag har jag mått skit i mina ögon, pallar snart inte detta längre, när ska det bli bra???
Igårkväll kände jag för att ta en gaffel och plocka ur ögonen.. Så trött på detta!!!!
Bara två veckor kvar till min ögonundersökning och då får vi hoppas jag blir godkänd för op!!!

Skulle va så skönt att slippa glasögon och linser och sen börja med mina många allergisprutor så det blir lättare på den fronten med... Tror dock inte de har bahndling för dun och det skulle jag behöva!!!

Nu ska jag hänga tvätt och slänga in en maskin till ...


Puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0