Hmm...


Här händer väl samma som vanligt :P
Diskmaskinen är igång, tvättmaskinen är igång, plockat undan saker och slängt det som Isabelle har rensat ut från sitt rum...
Huvudvärk så det står härliga till :(
Vikt tvätt och väntar då på nästa upphängning...

Hannes sover och Isabelle är ute och cyklar och leker med kompisar, det går ingen nöd på henne bara dagarna är regnfria, kompisar i vart och vartannat hus :)

Barnen har ätit lunch och badat, sen blev det en glass med.
Jag sitter med mitt kaffe och letar kläder på nätet men hittar inget jag fastnar för :/
Älskar att kolla kläder på nätet men det slutar alltid med att jag inte beställer något, jag vill gärna prova kläderna innan jag handlar!!
Få hem kläder, prova och sen skicka tillbaka om det inte passar är jag absolut inte sugen på, har varken lust eller tid till det.
Har ni några bra sidor med snygga kläder???
Tipsa gärna!!! :)

Hmm, funderar på om jag ska slänga igång en film... Trassel???
Isabelle har sett den hur många ggr som helst men jag har inte tagit mig tid till det än... kanske dags??





Puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0