Arg, irriterad, ledsen...


...Men vid gott mod iaf. Det finns två saker jag är så riktigt trött på och tar alla mina krafter just nu tyvärr..
Tar en dag i taget och njuter av mina lediga dagar tillsammans med barnen :)
Visst finns det lite olika planeringar framåt och jag hoppas att allt löser sig till det bästa.

Jag har fått min kallelse  till allergikliniken på sjukhuset, ska göra ett pricktest och prata med läkaren, i slutet på nästa månad och hoppas jag att få sätta igång min lååånga behandling så snart som möjligt.

Nästa vecka ska jag på en ögonundersökning och förhoppningsvis får jag ett OK för en op.
Tänk vad skönt det skulle vara att slippa glasögon och linser, att kunna vakna på natten och se vad klockan är utan att leta glasögon eller mobil.
Att slippa att allt ska ta sån tid på morgonen då jag måste ta ögondroppar och sen vänta ett tag innan jag får på mig linserna...
Ja, jag hoppas att det är mkt som kommer lösas nu i höst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0