Å så var det söndag igen...


Idag är det städa och fixar dag här hemma, Isabelle håller fortfarande på att rensa i sitt rum, det har hon gjort lite då och då under hela veckan... Men hon tycker själv det är skönt att få bort de saker hon inte använder och att få fint på rummet :)

hannes sover för andra gången idag, jag plockar och diskar och donar med det dagliga och ska snart börja med middagen, fiskgratäng blir det idag :)

Bejbi sätter upp de sista gipsskivorna så vi kan börja riva tapet i rummet sen, ska bli så skönt när det är färdigt men det ska ju donas om i alla rum här i huset.

Igår efter maten (Tacos) så blev det en film och lite lördagsgodis, Rio kollade Isabelle på, Hannes kollade lite då och då och jag me samtidigt som man styrde med annat med.

När barnen lagt sig på kvällen kollade jag och Fredde på en film för en gångs skull, var längesen nu...
I am number four blev det och jag gillade den!!
Får se om man orkar se nån film ikväll eller om man är för seg, ska ju upp till jobbet imorgon.

Nu ska jag fortsätta lite här hemma innan jag ska skala potatis...



Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0