Vill man va fin får man lida pin...


Ja, eller kontot iaf :/

Idag åkte jag och lillfis in till stan på kaffedejt med Lotta och Alexander :)
Blev ju lite kikande i butiker me och jag hade min lilla shoppinglista med mig ;)
Ja, listan var liten men det blev dyyrt...
Produkter från Clinique över 700, smink från MUS över 500.. Ett par byxor på rean till Hannes som jag velat köpa sålänge och så hittade jag min bok som jag har letat efter på nätet som en tok så jag blev riktigt glad där och kan börja läsa min nya deckarserie. Tack Lotta att du fick in mig på Lagerhouse (stavning??) :)

Vi tog en fika me, tänkte att Hannes måste va hungrig, han har knappt ätit nåt idag..
Nähä, två skedar mat och två skedar mellis men sen inget mer...
Han ville ju ha riktig mat, han ville ha Lottas pommes ;)
Beställde in en liten skål med pommes till han och då åt han minsann...
Behövde inte ens betala för dem, de tackar vi café Dream för :)

Hemma igen blev det middag, potatisgratäng med en massa vitlök, lövbiff och sås.
Blev en vända bort till kusin med lite post med och en kaffe där, tackar...
Nu blir det lite glass sen sängen hyfsat tidigt tror jag...




puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0