Migrän from hell......


Fyy, vaknade upp med värsta migränen... sitter i än :(
Varit en lugn förmiddag och lär bli lugnt resten av dagen me... Sitter och kollar "Älskling, jag krympte barnen" som går på kanal 5 nu.
Hannes har suttit i knät och myst en stund med mig men nu leker han igen.
Ska skicka iväg bejbi och handla panodil, nässpray och blöjor..
Ska be han köpa båda sorters blöjor, de vanliga och up&go..
Det är näst intill omöjligt för mig att sätta på lilleman en vanlig blöja om han ska vända på sig och greja pga min värk i lederna och tummen då som e värst för tillfället, kan knappt öppna fisens matburkar :(
Måste ta tag i att ringa till läkaren snart... Så mkt annat som ska göras me ju...
Ska tvätta och damma lite idag bara tror jag, annars blir det mest häng i soffan..






Puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0