Lugn morgon


Fick sova till 9.30 idag :) Så skönt, Pojkarna mina somnade soffan och jag och Isabelle började med en riktig helgfrukost :) Kokta ägg, rostbröd, juice och kaffe (till mig då), Hannes vaknade när vi skulle äta och fick lite smörgås han med.
Han äter ju mjölkfria mackor med mjölkfritt smör nu och tycker redan det har blivit bättre :)
Hopps det håller i sig, det brukar ju växa bort i 3års åldern...

Fredde har stuckit till lägenheten... IGEN... Dom hade kollat och tyckte han skulle putsa fönsterna igen... Men det e ju repor överallt på dom, inte lustigt att det inte blir "rent"...
Båda barnen har badat och är insmorda, Isabelle satte sig en stund och spelr dator och Hannes leker..
Jag ska fixa till mig sen blir det nog en promenad med barnen.
Det blåser som fan ute men en kort promenad iaf, måste ha lite luft..


Puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0