Zzzzzz



Me today :/
Morgonen började bra, var på BVC redan 8.30, en sväng upp på kontoret och på apoteket och handlade panodil till Hannes, han fick ju två sprutor i benen idag men det gick bra, lite gnäll vid andra sprutan bara..
Mina ögon började bråka idag, vet inte varför. Har inte varit i närheten av nåt pälsdjur och våren är ju inte här än direkt.. Brukar ta min allergispruta i mars/april men får ng boka tid till det med snart.
Bejbi sov ett tag när vi kom hem, lillfis me..
Framåt eftermiddagen gick jag och la mig en sväng me, sov nog ett par timmar och hade lätt kunnat sova mer.
Nu blir det till att fixa lite kaffe och titta tv.. Sen underbara sängen... Jobb imorrn..


Puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0