Tröttis...


Som sagt, blev städning och handling idag...
Köpte ny välling, fullkorn från 1 år...
Haha, det var ingen hit precis, sötnöten bara slog ifrån sig flaskan, får se hur det går imorgon.
Men han äter ju inte välling så ofta heller...
Städat me då, så nöjda nu :)
Hannes jagar dammsugaren och ska gå omkring med den :P
Han sover sen ett par timmar tillbaka och nu blir det väl läggdags för oss me,
imorgon får vi besök av Lotta och Alexander :)
Så kul, ska bara komma på nåt att bjuda på, måste ju va mjölkfritt som sagt..

Beställt tårta till Hannes födelsedag har vi gjort idag me.
Hoppas den blir som vi tänkt oss och förklarat för dom :)
Och god då såklart me ;)

Kanske att man orkar ett par sidor i boken...
Men börjar jag läsa kanske jag inte kan lägga den ifrån mig, läste över halva boken sist, när jag började med den ;)
Jaja, det märks...
Sov så gott alla...


Puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0