Proppmätt...


Ah, ätit middag för en stund sen och är nu proppmätt.
Blev spagetti och köttfärssås idag :)
Idag kom min goa Carro på förmiddagen och stannade länge, hur kul som helst...
Pratat om allt mellan himmel och jord och lekt med barnen och fikat.

Är så mätt så jag knappt kan ta mig ur soffan tror jag men ska försöka ta mig till köket och fixa lite kaffe.
Måste hänga tvätt me sen blir det städning ikväll..

Brasan brinne gutt nu, så skönt :)
Imorgon får vi besök av min farmor och farfar och syster och lilla Texas.
På kvällen kommer ev. en kompis med sin dotter med :)
På fredag jobb som sagt och sen efterlängtade lördag, då vi åker och hämtar nya bilen :)
Såå skönt att ha två bilar igen!!!

Nähä, kaffe kaffe kaffe... Måste haaa ;)


Puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0