Off to work



Japps, snart sticker jag till jobbet...
Det suger att jobba hela helgen, lördag och söndag, två 14 timmars pass....
Nu e det väl ändå ok då Fredde är pappaledig och hemma de dagar jag e ledig me...
Men sen när han börjar jobba och Hannes ska till dagis och Isabelle är i skolan...
Då e jag ledig och hemma.... Själv.
Och jag jobbar när de är hemma...
Något som inte riktigt stämmer enligt min bild av det hela..
Men jag har ju bara 1,5 helg på 6 veckor så det funkar, och de helger jag jobbar är Isabelle hos sin pappa,
så att jag inte missar nån tid med henne när hon är här, då kan vi hitta på en massa saker och mysa :)

Haha, Hannes skulle äta vanlig havregrynsgröt nyss... :P
Ingen hit det heller kan jag tala om... Han hade gröt överallt, så det fick bli en snabbdusch för han.

Nähä, ska hinka i mig kaffet och borsta skatboet innan jag drar.. Bye bye


Puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0